PUBLICZNY KONKURS OFERT - „Dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2023 rok – dostawa „Różne produkty spożywcze.”
SP15.271.1.2022
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130.000 zł netto (§ 5 ust.1 pkt b) zał. Nr 1 do Zarządzenia nr 172/2020 Prezydenta Miasta Konina z dnia 22 grudnia 2020 roku w sprawie dokonywania zakupów dostaw, usług lub robót budowlanych o wartości poniżej kwoty 130.000 zł netto ze środków budżetu Miasta Konina.
- Zamawiający.
Szkoła Podstawowa nr 15 im. Polskich Olimpijczyków
Turkusowa 1 A 62-510 Konin
Telefon/fax : 63 244 23 75
- Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna „Dostawa żywności do stołówki szkolnej na 2023 rok – dostawa „Różne produkty spożywcze.”
- Nomenklatura – liczbowo i słownie – wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 15800000-6 Różne Produkty Spożywcze.
- Zakres przedmiotowy zawiera załącznik nr 2 do Formularz cenowy, (zawiera pozycje wymagane przez Zamawiającego wraz z ilościami).
- Wykonawca będzie dostarczał różne produkty spożywcze , pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę artykułów spożywczych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia.
- Towar winien być przewożony w opakowaniach do tego przeznaczonych wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, nie uszkodzone, nie zamoczone i czyste, bez śladów pleśni i obcych zapachów.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów do siedziby Zamawiającego własnym transportem na własny koszt i ryzyko, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 2022r. poz. 2132) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe artykułów spożywczych, Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczający zamówiony towar pomagał przy jego rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz był obecny podczas sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem.
- Wykonawca gwarantuje, że wytworzone i dostarczone towary spełniają wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia (zwany dalej również towarem) partiami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w 48 h od daty zamówienia. W szczególnych przypadkach wynikających z potrzeby Zamawiającego Wykonawca przyjmie doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. Dostawy powinny się odbywać do godziny 10.00.
- Zamawiający składać będzie zamówienie telefonicznie lub e-mailem.
- Ilość podana w załączniku nr 2 do ogłoszenia, może ulec modyfikacjom (zwiększeniu/zmniejszeniu) w trakcie obowiązywania umowy.
- Zamawiający przewiduje możliwość złożenia zamówienia na asortyment nie przewidziany w załączniku nr 2 w ramach tej samej grupy artykułów objętych zamówieniem (w takim przypadku Wykonawca sprzedaje towar w możliwie najniższych korzystnych cenach).
- Pozostałe warunki zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do ogłoszenia.
- Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 31.12.2023 r.
- Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
- W niniejszym postępowaniu oferty należy składać w formie pisemnej na adres Szkoła Podstawowa nr 15 im. Polskich Olimpijczyków w Koninie, Turkusowa 1 a, 62-500 Konin (sekretariat) lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@sp15.konin.pl z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania i numeru postępowania. Zaleca się zabezpieczenie hasłem oferty za pomocą programu do szyfrowania np.: programem 7-zip. W przypadku zabezpieczenia oferty hasłem Wykonawca po upływie terminu na składanie ofert (w godzinach od 12.00 do godz. 12.15) zobligowany jest do przesłania na adres poczty elektronicznej sekretariat@sp15.konin.pl hasła dostępu.
Oferent powinien być świadomy, że w przypadku braku zabezpieczenia oferty hasłem nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.
Informacje przekazywane drogą elektroniczną zostaną na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzone.
- Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Pani Ewa Szymkowiak – intendent tel. 63 244 23 75 wew. 39
- W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca powinien przedłożyć w ofercie odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
- Zamawiający przyjmuje wszelkie pisma od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00do 15.00.
- Opis sposobu przygotowania ofert:
- Złożone przez Wykonawcę dokumenty ofertowe muszą zawierać:
- wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy
- wypełniony załącznik nr 2 – formularz cenowy,
- stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu; o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie.
- Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone na drukach formularzy załączonych do publicznego konkursu ofert lub przepisanych z zachowaniem pełnego zakresu treści.
- Wszelkie koszty związane z opracowaniem oferty ponosi Wykonawca.
- Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Miejsce oraz termin składania ofert:
- Termin składania ofert: do dnia 09.12.2022 r. do godz. 12.00.
- Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert będą uznane za "spóźnione" i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.
- VII. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia w złotych polskich (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie:
Cena – 100,00%
Punkty za w/w kryteria przyznawane będą wg poniższej zasady:
Oferta o najniższej cenie otrzymuje maksymalną ilość punktów za cenę, każdej następnej ofercie przyznaje się ilość punktów proporcjonalnie mniejszą, stosując wzór:
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
C = ----------------------------------------------------------------- x 100 x 100%
Co - cena oferty ocenianej
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów (100%) przy czym 1 pkt= 1% w kryterium oceny ofert.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostanie złożona o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy będą brali udział
w postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty. - Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
- Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych
w formularzu ofertowym oraz cenowym i zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia. - Dopuszcza się przeprowadzenie z Wykonawcami negocjacji dotyczących warunków realizacji zamówienia.
- Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że w odniesieniu do Wykonawców będących osobami fizycznymi:
- administratorem Wykonawcy danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 15 im. Polskich Olimpijczyków w Koninie, 62-500 Konin, ul. Turkusowa 1 a
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@konin.um.gov.pl
- dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o złożony wniosek z wyłączeniem tajemnicy przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. - dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania,
- w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych[1];
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
- Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych Wykonawcy, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1]Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.
[2]Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki
- Formularz ofertowy (83.50 KB)
- Formularz cenowy (13.13 KB)
- Projekt umowy (115.00 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Szkoła Podstawowa nr 15 im. Polskich Olimpijczyków w Koninie |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-11-28 |
Data publikacji: | 2022-11-28 |
Osoba sporządzająca dokument: | Iwona Baszczyk |
Osoba wprowadzająca dokument: | Daniel Wyderkiewicz |
Liczba odwiedzin: | 217 |